Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
05.02.2020
Начальник відділу продаж, замісник керівника або його помічник, начальник відділу перспективної ком
20 000 грн.
Контактна особа: Баранович Владимир
Місто (регіон): Рівне
Основна інформація:
Досвід роботи довірений представник ПП Баранович О.П 02.2007 ? 12.2016 (9 років 10 місяців) Продаж та здача нерухомості в оренду,ріелторська діяльність,готельний бізнес. Основні обов’язки: - рекламна компанія в тому числі і в інтернет ресурсах, - організація процесу роботи, - робота з клієнтами, - робота з найнятими працівниками, - підбір персоналу, - представництво в контролюючих та силових органах. комерційний директор. ППФ «TECHMICS» 02.2004 ? 04.2007 (3 роки 2 місяці) Розробка,виробництво та реалізація радіоелектронних пристроїв,продажа, ремонт і обслуговування електронної техніки, комп’ютерів та оргтехніки. Основні обов’язки: - організація праці, - пошук клієнтів, - організація продаж, - рекламна компанія, - вивчення та аналіз ринку збуту, - маркетинг, підготовка та підписання договорів, - захист комерційних інтересів фірми, - робота з клієнтами, - збільшення прибутку фірми, - продаж через Інтернет, - залучення торгових представників та їх навчання. керівник відділу комерції та комп’терно- інформаційних комунікацій. фірма ДП «Флор» 02.1999 ? 10.1999 (8 місяців) Реалізація комп’ютерів та оргтехніки, поліграфії і канцтоварів. Обов’язки: - керівництво відділом, - пошук клієнтів та робота з ними, - вивчення та аналіз ринку збуту, - підготовка та підписання договорів, - оформлення первинної документації, - поширення програмних продуктів, їх встановлення та навчання роботи з ними. - системний адміністратор. замісник директора з комерційних питань. ППФ «Флаур» 02.1999 ? 03.2003 (4 роки ) Реалізація комп’ютерів та оргтехніки, поліграфії і канцтоварів. Основні обов‘язки: - керівництво фірмою, - оформлення первинної документації, - підготовка та підписання договорів, - поширення продукції на ринку, - пошук та залучення клієнтів, - вивчення та аналіз ринку збуту. - розробка плану розвитку проекту, його економічне обгрунтування; - підбір персоналу, психологічна підготовка його для досягнення єдиної мети; - підготовка рекламних проектів; - укладання договорів про співпрацю. завідувач відділом АСУ, оргтехніки та електронно-контрольних касових апаратів. фірма «Соло Флор» 02.1998 ? 03.1999 (1 рік 1 місяць) реалізація комп’ютерів, комплектуючих матеріалів, оргтехніки, телефонів різної модифікації, електронно-контрольних касових апаратів,товарів широкого вжитку. Основні обов’язки: - Керівництво відділом, - пошук клієнтів, - вивчення та аналіз ринку збуту, - продаж та введення в користування, гарантійне обслуговування, програмування та ремонт ЕККА, - оформлення первинної документації, підготовка та підписання договорів. інженер-програміст та юрист ЗАО «РДСК» ДП «УМБ» ЗАО «РДСК» 02.1997 ? 05.1998 (1 рік 2 місяці) - програмування ПК, - контроль за роботою програм, - усунення пошкоджень. - підготовка наказів по кадрових питаннях, юридичні консультації потрудовому ЗКУ, ведення первинної та кадрової документації підприємства; - захист інтересів фірми в суді. підприємницька діяльність ПП ? 02.1997 (1997 років 2 місяці) робота з продуктами харчування…. інша діяльність…. Освіта Рівненський державний сільськогосподарський технікум, факультет правознавства юрист середньо-спеціальна, 02.1996 ? 05.1997 (1 рік 3 місяці) 1986 -1990 – Київський технікум електронних приладів, факультет радіоаппаратобудування радіотехнік конструктор широкого профілю середньо-спеціальна, 09.1986 ? 08.1990 (3 роки 11 місяців) Знання мов: англійський - Початковий Додаткова інформація Особисті якості, хобі, захоплення, навички: - Володіння ПК (Word, Exel, Windows, Internet, Dos, Photoshop, Corel); - Права водія категорії «А», «В»; - Особистий автомобіль марки SY KYRON, досвід керування -25 років; - Вільно володію українською та російською мовами, англійська – із словником, але постійно вдосконалююсь. - Наявність нерухомості . - Наявність ділових зв'язків. - Цілеспрямованість, відповідальність, порядність,здатність до швидкого навчання. - Екс чемпіон області по шахам. - Цілеспрямованість, відповідальність, порядність,здатність до швидкого навчання.- Практичний досвід розкрутки проектів, керування людьми. -Будь-який проект підніму з «нуля» та виведу на рівень прибутковості.Я можу створити хорошу команду для втілення в життя Ваших сподівань. Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: отримання посади начальника відділу продаж, замісника керівника або його помічника, начальника відділу перспективної компанії,,менеджера…
Контакти:
Строк резюме збіг. Контакти приховані
Відправити
другу
Поскаржитись
адміністратору
Роздрукувати сторінку
Не знайшли необхідного резюме?
Додайте вакансію
Схожі резюме
Схожі резюме строк актуальності яких закінчився
керівник, начальник цеху, Федорсук Володимир, з/п 20 000 грн. 16.06.2021
шукаю роботу в загородном домі або дача, Продавець8537, з/п за домовленістю 29.11.2020
юрист, помічник адвоката, нотаріуса, Ютовець Лариса, з/п 10000 грн. 27.11.2020
шукаю роботу постійну або тимчасову, Олексій, з/п за домовленістю 19.11.2020
шукаю роботу постійну або тимчасову, Олексій, з/п за домовленістю 18.11.2020
шукаю роботу постійну або тимчасову, Олексій, з/п за домовленістю 16.11.2020
шукаю роботу або підробіток, Стас, з/п за домовленістю 10.11.2020
шукаю роботу, постійну, або тимчасову, Міша, з/п за домовленістю 08.11.2020
шукаю роботу водія категорії в або с, Дмитро, з/п за домовленістю 06.11.2020
шукаю роботу в м.рівне або поруч, Виктор, з/п за домовленістю 06.11.2020
Резюме в регіоні: Рівне
Ринок працевлаштування в Рівному та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Рівного
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
14873
11892
293
17
494
77
331
40
282
27
267
10
362
54
257
5
336
37
272
17
454
66
255
6
282
4
240
7
248
7
259
13
243
9
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Рівному складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 15888 грн.
Jobs.rv.ua
- 8769 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...