Відкриті тренінги та семінари в Рівному і Україні
Компанія: Галицька Наталія
Місто: Львов
Целевая аудитория
Фахівці відділів збуту, фахівці по роботі з клієнтами, продавці-консультанти, приватні підприємці, а також всі, хто впливає на прийняття клієнтом рішення про покупку ваших товарів або послуг.
Цель мероприятия
- Особлива відмінність цього тренінгу: практичні працюючі інструменти, які Ви зможете відразу впевнено використовувати у своїй роботі з клієнтами
Программа
Тема І Типи клієнтів
- Чотири типи клієнтів
- Вміння визначити тип клієнта
- Яка поведінка доречна з кожним з типів
- Практикум
Тема ІІ Етапи продажу - цілі і помилки кожного етапу.
- системний підхід у роботі фахівця з продажу;
- дотримання етапності продаж , як ефективний шлях до результату.
Тема ІІІ Способи налагодження особистого контакту з клієнтом
- гармонійний баланс вербальної і невербальної поведінки;
- як створити позитивне перше враження;
- телефонний контакт з клієнтом: представлення, зацікавлення, призначення зустрічі(при потребі)
- Практикум
Тема ІV Аналіз потреб. Виявлення і формування потреб клієнта
- техніка формулювання точних запитань для виявлення інтересів та потреб клієнта;
- напрацювання «банку запитань» по своєму продукту;
- вміння направляти комунікацію за допомогою запитань, активне управління процесом продажу;
- формування потреб вміло заданими запитаннями.
- Практичне відпрацювання
Тема V Презентація і аргументація
- використання впливових комунікативних фраз у процесі продажу;
- підготовка сильної аргументації на користь свого асортименту;
- переваги товару на мові вигод клієнта;
- логічні і емоційні аргументи: як правильно їх застосувати;
- як і коли представляти ціну продукту: 7 головних правил
- Практичне завдання зі створенням переконливих аргументів по своєму продукту
Тема VI Ціна: як озвучити і відстояти
- психологічні особливості роботи з ціною
- як правильно озвучити ціну
- правила торгу: відстоювання своїх умов
- Практичне завдання
Тема VII Заперечення.
- чому клієнт заперечує і висловлює сумніви?
- об’єктивні, несправжні і справжні заперечення;
- найчастіші заперечення і скрипти відповідей на них: «ціна», «новинка», «я подумаю» і т.д.;
- алгоритм продуктивної роботи з запереченнями;
- Практичне завдання
Тема VIII Закриття продажу з результатом
- сигнали готовності клієнта до прийняття рішення і робота з ними;
- 6 дієвих технік завершення продажу;
- Практичне відпрацювання повного процесу продажу
Методи навчання: міні-лекції, рольові вправи з зворотнім зв'язком, індивідуальна робота учасників, тестування. Навчання структуроване, чітке, 30% теорії, 70% практики.
Дополнительная информация
Відгуки попередніх учасників:
- «Багато уваги було приділено таким нюансам і деталям продажу, про які навіть і не здогадуєшся, а вони є важливими елементами в переконанні клієнта. Зацікавила з першого погляду, кількох слів. Розмова викладу матеріалу чітка, виважена. Що сказати – профі з великої букви. На тренінгу не було скучно, всевідбувалось легко і динамічно, тренінг тримав в тонусі для сприйняття і розуміння нової інформації.» (Тетяна, Івано-Франківськ, продаж програмного забезпечення)
- «Безцінні знання по темі продажів. Особливо відклались у голові важливість етапності продажів і тонкощі в підході до клієнта» (Савчук Сергій регіональний директор, «Агролайф»)
- «Дуже цікавий, насичений тренінг. Найбільш корисними були: 1) практична «пропрацьовка» ситуацій , 2) відео аналіз, який якнайкраще дозволив побачити свої сильні і слабкі сторони. Грунтовна підготовка до корпоративного тренінгу, орієнтація тренера у наших продуктах, адаптування технік переговорів до особливостей нашої галузі. Наші потреби були повністю задоволені» (Світлана, керівник філії сайту www.032.ua)
- «Все дуже сподобалось, багато уваги було приділено кожному учаснику. Тренінг дозволив отримати погляд зі сторони, виявив скільки ще потрібно працювати над собою. Дізналась багато нового, рекомендуватиму це навчання своїм знайомим» (Оксана, «ТеплоВам»(ефективні рішення по системах опалення).
- «Багато взяв нового для себе, як грамотно себе вести в різних ситуаціях продажу. Ви допомогли мені розкритись і стати справжнім фахівцем у найближчому майбутньому» (Олег, «Максі-Буд» (роздрібний продаж будматеріалів).
- «Для мене, як дизайнера інтер’єрів, який працює з клієнтами, сформувалось поняття правильного підходу до клієнта, розуміння поетапності переговорів з ним. Подяка тренеру за повну віддачу і бажання нас навчити» . (Юліана, дизайнер інтер’єрів).
- «Вражень після навчання море. Найголовнішим для мене було побачити і зрозуміти свої слабкі зони, над якими мені потрібно працювати. Особливо вразив індивідуальний підхід до кожного з нас. Я впевнений, що і ті люди, які прийдуть після нас на навчання, ніколи не пожалкують. Безмежно вдячний вам.» (Ярослав, «Максі-Буд» (продаж дверей і шпалерів)
- «Надзвичайно практичний та конструктивний курс. Приємна атмосфера і цікавий матеріал. Маючи певний спад в роботі, курс виявився для мене своєрідним порятунком». /Максим, «Імідж ТВ»
- «Рівень і метод проведення дуже високий і цікавий. Сподіваюсь, що знову потраплю до вас і зможу продовжувати вдосконалювати своє вміння в продажах» /Іван, «Вічність»(м.Трускавець)
Вартість участі: 3300 грн
Дата проведення: захід тривав з 11.12.2018 до 12.12.2018
Контактні данні: (067) 340-69-31
За матеріалами hitjob.com.ua
Ринок працевлаштування в Рівному та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Рівного
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
14872
11892
293
17
494
77
331
40
282
27
267
10
362
54
257
5
336
37
272
17
454
66
255
6
282
4
240
7
248
7
259
13
243
9
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Рівному складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 16035 грн.
Jobs.rv.ua
- 8769 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...